OFERTE | 21-11-2024

Certificat SSL Sectigo Positive de la 11 EURO

Instalare certificat SSL 5 EURO

Certificat SSL EV pentru mai multe domenii True BusinessID EV Multi

Certificate SSL la un preț redus

Peste 35 de tip-uri de certificate SSL disponibile

Suport pentru encriptare semnat SHA-256

Suport informativ prin live chat și tichet

SSL 100% PRODUS AUTENTIC

Certificate SSL direct de la autorități de certificare (CA)

Emiterea certificatului SSL în mai puțin de 5 minute

Indexare mai rapidă în motoarele de căutare

Plata cu cardul, prin PayPal sau ordin bancar

1 onSSL ROMÂNIA

Termeni și Condiții

Orice comandă pe www.onssl.ro implică acceptarea Termenilor și Condițiilor ce vor fi detaliate mai jos.

Modalitate de contractare

În cazul în care doriţi să beneficiaţi de oricare dintre serviciile de găzduire ofertate de ONSSL, trebuie să acceptaţi în prealabil termenii şi condiţiile specifice de furnizare a acestora. Modalitatea de acceptare va fi realizată online, prin consimţământul acordat de Client în privinţa aplicării acestor clauze. Conform ORDONANŢA nr. 130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului".


Dacă nu acceptați termenii și condițiile prevazute în acest document, nu folosiți site-ul www.onssl.ro și serviciile oferite prin intermediul său.

Termeni

Politica de utilizare acceptabilă: politica de utilizare acceptabilă (care poate fi modificată periodic) este publicată pe site-ul nostru www.onssl.ro;


Prestator: Societatea NAV COMMUNICATIONS S.R.L. denumită și ONSSL pe acest site, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bucureşti sub Nr. J40/9914/1997, cu sediul în Bucureşti, Aleea Teiul Doamnei, Nr. 6, Bl. 22, Sc. A, Et. 4, Ap. 23, cod de înregistrare fiscală RO 10019108, cont Nr. RO50RNCB0297131642800001 deschis la Banca Comercială Română, Sucursala Colentina, Cod operator date cu caracter personal: 32265.


Client: Persoana fizică/juridică ce efectuează o Comandă;


Servicii: Orice servicii oferite de ONSSL, menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către ONSSL, Clientului.


Comandă: Acordul dintre ONSSL și Client prin care ONSSL se obligă să livreze serviciile, iar Clientul să achite contravaloarea acestora.


Contract: O Comandă confirmată de către Prestator.


Zona de client: https://server.ro


Prin procesarea unei comenzi pe site-ul www.onssl.ro, Clientul este de acord cu Termenii și Condițiile website-ului. Acceptarea comenzii de către ONSSL se consideră finalizată în momentul confirmării prin e-mail. Orice comandă neconfirmată de către ONSSL nu va avea valoarea unui Contract.

Efectuarea comenzii

Dupa selectarea serviciilor dorite și adăugarea acestora în coșul de cumpărături, Clientul va proceda la plata acestora conform metodelor de plată detaliate în secțiunea Modalități de plată.

Clientul se obligă să introducă în formular date complete, corecte și conforme cu realitatea. Înregistrarea domeniilor se realizează în concordanță cu legislația în vigoare. ONSSL nu poate fi trasă la răspundere pentru orice pagube cauzate de furnizarea de către Client a unor informații incorecte sau incomplete.

Clientul este de acord să achite contravaloarea serviciilor noastre în avans, pentru perioada de timp în care acestea sunt furnizate: lunar, la 3(trei) luni, 6(șase) luni, anual, la 2(doi) ani sau la 3(trei) ani.

Serviciile oferite

  • Certificate SSL (Secure Sockets Layer)
  • Servicii de consultanță și suport IT

Detaliile privind caracteristicile fiecarui serviciu ori produs se pot găsi pe site la categoria respectivă.

Tarife (prețuri)

Tarifele afișate pe www.onssl.ro și zona de client https://server.ro sunt exprimate în EURO și nu conțin TVA. Plata se face în RON la cursul oficial comunicat de Banca Națională a României valabil în ziua efectuarii plății.

La tariful afișat pentru fiecare serviciu ori produs se va adăuga și comisionul perceput de procesatorul de plăți:


  • PayPal: 2.90% + 0.30 EURO
  • MobilPay Card: 2.70% + 0.10 EURO
  • Ordin de plată: În funcție de bancă

ONSSL are dreptul de a modifica tarifele afișate pe www.onssl.ro și https://server.ro, dar și dreptul de a modifica caracteristicile pachetelor oferite

Până la realizarea unei comenzi, ONSSL își rezervă dreptul de a modifica prețurile pentru serviciile oferite prin intermediul site-ului, în orice moment, iar ONSSL nu oferă garanții de preț sau rambursări în situația unei reduceri a prețului sau a unei oferte promoționale ulterior achiziției.

Modalitatea de plată

Plata online folosind cardul

Plata va putea fi efectuată online cu cardul prin platforma Netopia MobilPay, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie să furnizați codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare, numele deținătorului și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnatura dumeaneavoastră (în funcție de card, unele informații pot lipsi).

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei Netopia MobilPay. www.onssl.ro și/sau www.server.ro nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.


Plata online prin PayPal

Plata va putea fi efectuată online și prin PayPal, prin utilizarea contului dumneavoastră deschis la PayPal.


Plata prin transfer bancar (ordin de plată)

Plata prin ordin de plată se face doar în baza facturii proforme emise de ONSSL, transmise prin e-mail către Client.

Procesarea comenzii și livrarea serviciilor se va efectua după confirmarea plății, în contul de mai jos, a facturii proformei emise.

Beneficiar ONSSL S.R.L.
Cod unic de înregistrare RO10019108
IBAN: RO50RNCB0297131642800001
Cod SWIFT RNCBROBU
Cont deschis la BCR - Colentina

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Detalii adiționale se regăsesc la adresa web: https://www.onssl.ro/contact

Termene de plată, suspendare, taxe adiționale, ștergerea serviciilor și a domeniilor

Contravaloarea facturii se achită la începutul fiecărei perioade de plată, în termen de 7 zile calendaristice de la data emiterii facturii proforme.

Activarea serviciilor sau a domeniilor web (Internet) este realizată în aproximativ 15 minute de la confirmarea plăţii.

Depăşirea cu 2(două) zile a datei scadente pentru plată duce la suspendarea serviciului.

Depăşirea cu 10(zece) zile a datei scadente pentru plată duce la aplicarea serviciului de menținere a datelor pe serverele ONSSL. Costul pentru serviciul de menținere a datelor pe server este calculat procentual cu 10% din valoarea serviciului primar (găzduire, servere, colocare. etc) însă nu mai puţin de 5 EURO +TVA.

Depăşirea cu 30(trezeci) de zile a datei scadente duce la ştergerea ireversibilă a serviciului.

Domenii

ONSSL va trimite următoarele notificări de înștiințare a expirării unui domeniu:

  • Prima notificare se va trimite înainte de data expirării domeniului cu 30 de zile
  • A doua notificare se va trimite înainte de data expirării domeniului cu 20 de zile
  • A treia notificare se va trimite înainte de data expirării domeniului cu 15 zile
  • A patra notificare se va trimite înainte de data expirării domeniului cu 7 zile - Înainte cu 7(șapte zile) ONSSL trimite automat factura pentru reînoire domeniu
  • A cincea notificare se va trimite înainte de data expirării domeniului cu 2 zile

Clientul poate oricând să acceseze zona de client (https://server.ro) și să-și genereze factura de reînoire domeniu sau să notifice ONSSL printr-un tichet de suport precum dorește factura de reînoire domeniu.

Cu 7(șapte zile) înainte de data expirării domeniului ONSSL trimite automat factura pentru reînoire domeniu.

Depăşirea cu 30(trezeci) de zile a primei notificări de reînoire domeniu sau cu 7(șapte) zile a datei scadente a facturii duce la expirarea domeniului (domeniul intră în perioada de grație pentru 30(treizeci) de zile) şi aplicarea taxei de carantină/grație în valoare de 50 EURO +TVA.

Depăşirea cu 60(șaizeci) până la 90(nouă zeci) de zile (depinde de registru) a datei expirării domeniului duce la Perioada de Răscumpărare (Redemption Period) şi aplicarea taxei de răscumpărare în valoare de 50(cincizeci) de EURO până la 350(trei sute cincizeci) de EURO în funție de Registru.

Depăşirea cu 90(nouă zeci) de zile duce la ştergerea ireversibilă a domeniului web (Internet) sau se vor aplica regulile fiecărui Registru de domenii web (Internet).

Dreptul de retragere

Fiecare dintre serviciile de găzduire web, reseller, certificate SSL și servere VPS beneficiază de o garanție de 14 zile de rambursare integrală a sumei achitate. Dacă Clientul nu este mulțumit de serviciile noastre în primele 14 zile, prețul plătit va fi rambursat în totalitate în momentul în care o cerere va fi formulată către departamentul de plăti. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând din ziua plătii prețului.


Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, e-mail sau folosind formularul pus la dispoziție în zona de client https://server.ro; În acest scop, puteți folosi butonul de anulare serviciu din zona de client.


Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Rezilierea

La cererea clientului, un contract de servicii încheiat cu ONSSL poate fi reziliat cu o notificare prealabilă de 30(treizeci) de zile. Cererile de reziliere nu vor fi acceptate atât timp cât contul prezintă restanțe la plată. Cererile de reziliere vor fi comunicate în scris prin scrisoare trimisă prin poștă, e-mail sau folosind formularul de anulare pus la dispoziție în zona de client https://server.ro.


În cazul în care clientul solicită denunțarea contractului (cu excepția dreptului de retragere) fără a exista o culpa a Prestatorului, ONSSL, nu se va restitui prețul calculat și achitat în avans de către Client pentru serviciile achitate în avans, diferența fiind păstrată de către ONSSL cu titlu de daune interese în considerarea faptului că Clientul a beneficiat de instalări gratuite ale serviciului și/sau reducere la efectuarea plătii în avans.


ONSSL sau Clientul pot rezilia acordul (fără a-și prejudicia celelalte drepturi) în cazul în care una dintre părțile implicate încalcă în mod semnificativ acordul (incluzând, dar fără a se limita la o încalcare a Politicii de utilizare acceptabilă de către client).

Uptime - disponibilitatea serviciului

Nivelul garantat pentru disponibilitatea serviciului pe durata contractuală este de 99.9%.

În cazul în care nu este atins nivelul respectiv se aplică următoarea schemă de discount:

  • 99.90% - 99.00% - Clientul poate solicita un discount de 10% (7.2 ore/lună)
  • 98.99% - 98.00% - Clientul poate solicita un discount de 25% (14.4 ore/lună)
  • 97.99% - 97.00% - Clientul poate solicita un discount de 50% (21.6 ore/lună)
  • 97.00% - Clientul poate solicita rezilierea contractului.

Gratuitatea poate fi solicitată contactând departamentul de plăți prin sistemul de ticketing pus la dispoziția Clientului prin https://server.ro (zona de client) iar aprobarea acestei solicitări va rămâne la latitudinea societății noastre.

Valoarea lunară a indicelui SLA (Service Level Agreement = disponibilitatea serviciului) va fi valoarea maximă de uptime raportată de cel puțin 3(trei) dintre următoarele servicii de monitorizare independente:

  • www.siteuptime.com
  • www.serviceuptime.com
  • www.host-tracker.com
  • www.basicstate.com
  • www.uptimerobot.com
  • Absența raportului a cel puțin 3(trei) dintre serviciile de monitorizare enumerate mai sus conclude o disponibilitate de 100%.

    Uptime-ul serverelor noastre se definește prin rapoartele OS și prin sistemul propriu de monitorizare, astfel că poate fi diferit de uptime-ul raportat de alte sisteme de monitorizare.

    Sub incidența raportului lunar de uptime nu vor intra intervalele planificate de întrerupere a furnizazrii serviciului. Aceste intervale vor fi anunțate CLIENTULUI cu minim 24 de ore în prealabil și vor surveni, în masura posibilităților, în intervalul orar 1:00 AM – 5:00 AM.

    Statusul și uptime-ul serverelor noastre poate fi consultat în timp real la adresa web: https://server.ro/serverstatus.php

    Backup - copii de rezervă

    Folosirea serviciilor se află strict în răspunderea Clientului. ONSSL păstrează backup-uri însă recomandă păstrarea propriilor backup-uri, având în vedere că acest serviciu este oferit adițional și este gratuit. Backup-urile (copiile de rezervă) nu sunt garantate iar acestea nu pot fi verificate în totalitate pentru confirmarea fiecărui fișier sau director. ONSSL nu este răspunzătoare pentru pierderea de fisiere și/sau informații.


    Pentru serviciile de găzduire cu panou de control cPanel sau cPanel/WHM facem backup gratuit în fiecare zi cu retenţie de 10 zile calendaristice. Suplimentar Clientul îşi poate face backup prin propriie metode sau poate descărca sau restaura un backup folosind soluţia pusă la dispoziţie de ONSSL.


    ONSSL nu îşi asumă răspunderea pentru ştergerea sau modificarea fişierelor găzduite pe infrastructura proprie. Clientul este singurul în măsură să îşi asigure integritatea datelor găzduite pe serverele NAV folosind propriile metode de backup.


    ONSSL foloseşte proceduri interne de backup pentru restaurarea datelelor stocate pe serverele destinate pentru găzduire şi servere VPS.


    Copiile backup sunt efectuate zilnic cu retenţie de 10 zile iar aceste backup-uri sunt utilizate strict de către ONSSL în cazul defecţiunilor serverelor proprii. Aceste backup-uri nu pot fi restaurate la cererea Clientului dacă acesta invocă alte motive decât defecţiuni ale echipamentelor ONSSL. Solicitările Clienţilor de restaurare în urma defecţiunilor serverelor ONSSL vor fi investigate prin metode specifice şi dacă se dovedesc a fi întemeiate vor fi onorate.


    ONSSL îşi rezervă dreptul de a exclude acele VPS-uri sau conturi de găzduire care prin dimensiunea acestora generează o încărcare foarte mare a infrastructurii de backup a ONSSL, încărcare datorată conţinutului mare de date găzduite pe contul de găzduire sau server VPS al unui Client.


    ONSSL îşi rezervă dreptul de a exclude de la backup conturile de găzduire şi serverele VPS care ocupă un spaţiu pe disk mai mare de 10GB.


    În cazul în care serviciul nu a fost exclus din lista de backup şi doreşti o restaurare a unui backup din orice alt motiv în afară de defectarea fizică a unuia dintre serverele ONSSL, costul restaurării este de 1 EUR+ TVA pentru 1GB ocupat de serverul VPS sau al contului de găzduire. (În cazul în care contul de găzduire sau serverul VPS are 10GB atunci costul va fi de 10 EUR +TVA).


    ONSSL nu asigură şi nu are implementată (nici intern) o soluţie de backup pentru servere dedicate, servere în cloud, servere în cluster şi servere colocate. Pentru aceste servere Clientul având opţiunea de a opta contracost pentru un serviciu de backup din oferta ONSSL.

    Utilizarea serviciilor

    Serviciile oferite de catre ONSSL vor fi utilizate numai în scopuri licite și morale, orice activități ce pot fi considerate ilegale sunt strict interzise. Clientul va respecta Politica de Utilizare Acceptabilă și se va asigura că orice altă entitate care utilizează serviciile va respecta și Politica de Utilizare Acceptabilă.


    Conform prevederilor legale este interzisă efectuarea de comunicări comerciale prin postă electronică, cu excepţia cazului în care destinatarul şi-a exprimat în prealabil consimţământul expres pentru a primi asemenea comunicări.


    Transmiterea de mesaje către un număr mare de adrese e-mail (transmiterea de mesaje e-mail în masă) poate fi realizată utilizând serverele noastre sau prin alte servere pentru promovarea oricărui site găzduit pe serverele noastre, doar în conformitate cu legislația în vigoare. Orice sesizare primită în acest sens, va fi trimisă imediat Clientului cu scopul de a soluționa problema între cele două părti implicate ( Client și persoana care a transmis sesizarea ), însă ONSSL poate recurge direct la suspendarea sau ștergerea serviciului furnizat în funcție de amploarea și gravitatea sesizării.


    Toate serviciile furnizate de către ONSSL sunt folosite și administrate de către Client, iar folosirea acestor servicii este în totalitate responsabilitatea Clientului, ONSSL neavând acces sau având acces limitat la informațiile sau activitățile care se desfășoară și nefiind răspunzătoare nerespectarea prevederilor legale aplicabile ori de încălcarea drepturilor de marcă ori de autor a titularilor acestora. ONSSL se conformează prevederilor legale și va da curs oricărei sesizări venite de la persoane prejudiaciate ori instituții/autorități sau organizații, sesizări care crează cel puțin o aparență rezonabilă de legalitate.

    Utilizări interzise

    Serverele ONSSL pot fi folosite doar în scopuri legale. Transmiterea, stocarea ori distribuirea oricăror informaţii, date sau materiale care încalcă dispoziţiile legale în vigoare sau care, în mod direct pot facilita încălcarea oricărei prevederi legale, este interzisă.


    Clientul se obligă să nu folosească serviciile furnizate sub nici o formă şi în nici o circumstanţă pentru comunicarea de, referirea la sau direcţionarea către nici unul (una) din următoarele:


    • materiale sau conţinut informaţional care încalcă drepturile de autor, drepturile asupra mărcilor precum şi orice alt drept de proprietate intelectuală aparţinând unei terţe persoane;
    • nuditate, pornografie, orice imagine sau text cu conţinut sexual sau obscen, fără respectarea condiţiilor legale în vigoare;
    • pornografie infantilă;
    • amenintări, abuz, hărţuire, declaraţii calomnioase;
    • orice imagine sau text menit să încurajeze xenofobia;

    Următoarele activităţi sunt interzise:


    • folosirea serviciilor ONSSL în vederea creării sau transmiterii de viruşi informatici, worms, flooding, mail bombing ori angajarea în atacuri de tip denial of service;
    • utilizarea de scripturi pentru proxy sau IRC, sau de tipul FormMail, PhpShell sau altele similare, inclusiv scripturi comerciale ce conţin găuri de securitate cunoscute, Chat room- uri; boţi IRC Egg Drpos, trackere torrent, s.a;
    • pe serverele de găzduire web sunt interzise scripturi precum: online chat, steam status, game tracker, hostbill, whmcs, Clientexec, blesta;
    • colectarea de informaţii personale pentru utilizarea acestora în scopuri ilegale;
    • accesul neatorizat la date, sisteme sau reţele (phishing, spoofing, proxy, hacking, sniffing, etc), incluzând orice încercare de a proba, scana sau testa vulnerabilitatea sistemului ori a reţelei sau de a creea breşe de securitate fără autorizarea proprietarului reţelei sau sistemului;
    • orice intervenţie asupra serviciului furnizat către un user, asupra unui server ori reţele precum: mail bombing, flooding, acţiuni deliberate de supraaglomerare a sistemului;
    • falsificarea pachetelor TCP-IP sau oricărei părţi a header-ului unui email;

    Orice script care presupune un potenţial risc de securitate sau poate afecta performanţa serverelor ori securitatea Reţelei va fi în mod automat închis sau îndepărtat, fără notificare prealabilă.

    În temeiul dispoziţiilor Legii comerţului electronic nr.365/2002, cu modificările ulterioare, ONSSL va acţiona rapid în vederea eliminării sau blocării accesului la orice activitate sau informaţie care, prin natura sa, poate vătăma drepturile unui terţ.

    Folosirea resurselor

    Clientul va lua în considerare faptul că pachetele de găzduire web, reseller și servere VPS se află într-un spațiu (server) comun, așadar folosirea excesivă a resurselor pentru o perioadă îndelungata de către Client sau de către clienții acestuia nu vor fi acceptate. Conturile care dăunează serverelor noastre vor primi o notificare pentru rezolvarea problemei în termen de 12(douăsprezece) ore, atât timp cât pagubele nu sunt mari. În caz contrar, conturile respective pot fi suspendate până la rezolvarea situației. În cazul în care Clientul nu reușește să abordeze problemele care i-au fost notificate în termen de 2(două) zile de la data notificării, ONSSL poate la discreția sa absolută, să rezilieze contractul și să șteargă serviciul.

    Responsabilități

    Clientul are responsabilitatea de a actualiza informațiile de contact și datele de facturare menționate în contul său. ONSSL nu are nicio responsabilitate pentru daune intervenite ca urmare a neefectuării de către Client a actualizărilor necesare.


    Clientul este responsabil pentru menținerea condițiilor de securitate a numelui de utilizator, parolelor și a altor informații sensibile. Dacă există orice dubiu în acest sens, Clientul trebuie să modifice sau să solicite modificarea datelor de autentificare folosind formularul de resetare parolă ce se regăsește la adresa web: https://server.ro/pwreset.php sau contactând echipa de asistență.


    ONSSL nu va fi responsabilă pentru daune cauzate de nedisponibilitatea temporară a serverelor, oricare ar fi motivul care cauzează acest lucru. Această prevedere include și daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor.

    Prelucrarea datelor cu caracter personal

    Societatea ONSSL S.R.L. este înregistrată sub numărul 32265 în Registrul General al Autorității Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, conform Legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.


    Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și completată, ONSSL are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.


    Scopul colectării datelor este: oferirea serviciilor, informarea utilizatorilor/clienților privind situația contului lor de pe www.server.ro, informarea utilizatorilor/clienților privind evoluția și starea comenzilor, evaluarea serviciilor oferite, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor.


    Prin completarea datelor dumneavoastră în formularul de creare de cont și/sau de Comandă declarați că acceptați necondiționat ca datele dumneavoastră personale să fie incluse în baza de date a ONSSL, o companie înregistrată în registrul de evidență a prelucrării datelor cu caracter personal sub numărul 32265 și vă dați acordul expres și neechivoc că toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate nelimitat teritorial și/sau temporar de către ONSSL, afiliații și colaboratorii acestora pentru desfășurarea și/sau derularea de către ONSSL, afiliații și colaboratorii acestora de activități cum ar fi, dar fără a se limita la, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor. De asemenea, vă dați acordul expres și neechivoc ca aceste date personale să poate fi transferate (cedate) de către ONSSL atât afiliaților săi precum și altei/altor entități.


    Prin citirea prezenților Termeni și Condiții Clientul ia la cunoștință faptul că îi sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justiției în caz de încalcare a drepturilor sale garantate de Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date.


    Totodată, Clientul are dreptul de a se opune prelucrării datelor personale și de a solicita ștergerea totală sau parțială a acestora.


    Pe baza unei cereri scrise, datate și semnate, expediate la adresa de e-mail office@onssl.ro sau poștal la adresa: Aleea Teiul Doamnei, Nr. 6, Bl. 22, Et. 4, Ap. 23, Bucuresti, Sector 2, vă puteți exercita, în mod gratuit, următoarele drepturi:


    • o dată pe an, să vi se confirme faptul că datele personale sunt sau nu prelucrate;
    • să interveniți asupra datelor transmise;
    • să vă opuneți prelucrării datelor pentru motive întemeiate și legitime legate de situația lor particulară;
    • să solicitați ștergerea datelor, cu excepția situațiilor prevăzute de lege.

    Forța majoră

    Nici una din părți nu va fi răspunzatoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.

    Legea aplicabilă – jurisdicția

    Contractul este supus legii române. Eventualele litigii apărute între ONSSL și Client se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din București.

    Drepturi de proprietate intelectuală

    Toate materialele integrate în acest site sunt proprietatea intelectuală a ONSSL. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse.

    Dispoziții finale

    Pe lângă Termenii și Condițiile afișate mai sus, ONSSL, în funcție de serviciul achiziționat de Client, poate încheia și contracte suplimentare de furnizare a serviciilor, caz în care între părți vor fi valabile condițiile astfel stabilite. Astfel, Termenii și Condițiile reprezintă un contract cadru general care poate fi ulterior modificat prin acordul părtilor prin semnarea unor contracte ori anexe suplimentare.


    ONSSL își rezervă dreptul de a-și modifica politica și condițiile de utilizare a serviciilor fără o notificare prealabilă.



    TELEFONUL CONSUMATORULUI – INFOCONS – 021.9551


    Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului București

    Adresa: Str. Transilvaniei, Nr. 2, Bucureşti, Sector 1, cod poștal 010798
    Tel.: 021/310.63.75 – birou reclamații
    Tel: 021/310.63.79
    Fax: 021/310.63.80

    Website : www.anpc.gov.ro​

    Varianta: 28 MAI 2018